Besiktingen...

Besiktningen är nu avklarad... igår (onsd) kl 10... Verkar okej..inga katastrofer... allmänt bra skick, däremot får man en massa råd om hur man bör förebygga och ta bort smågrejjer.. så lite isolering kring ett rör och en matta i källaren för en 500ing är ju ett enkelt knep.... detta kan ju inte vara annat än vardagsmat i ett husägande. Så det fixar vi:)  I dag betalas handpengen in och sen e det bara att vänta till början av juli och sälja våra egna lägenheter... båda har vi pratat med mäklare och planerad visningshelg! Blir förs. i maj...(förhoppningsvis). Håller tummar och tår att det går bra.. utan avhoppande budgivare i sista stund och andra motgångar!! Mäklaren tyckte nog att jag hade fin lägenhet!!
Smyger in några bilder (de enda vi har) på huset:

Baksida/altan:

Del av tomten:

Hundgårdar och gäst/klubbhus:


Öppnaspisen.

Kommentarer
Postat av: FRIDA!

Men jösses vilket hus ni fått fatt på!!! Så himla fint och vilka fina hundgårdar dessutom, nu är jag avis!!! Så bra ni kommer få det! Massor med lycka till! Upp med fler bilder så snart ni kan!!! KRAAAM!

2010-04-15 @ 07:50:18
URL: http://www.malamuterna.bloggplatsen.se
Postat av: Linda & Alicia

hejsan hoppas det är bra med er, har haft så mycket för mig så har inte kunnat höra av mig men titta på min blogg för nu har det lilla miraklet kommit.

2010-04-16 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0