Åter till bloggandet...

Efter en tids avbrott från bloggandet ska jag nu försöka få lite fart...
Den 9e juli (mitt i sem) flyttade vi till vårt hus i endast +33gr... en underbar dag att bära möbler hit och dit... men efter några timmar var vi klara och 2st tvåor installerade på Norra gårdslötsvägen 6.

Start direkt efter överlåtelsen kl 13 började vi och kl 22 var bilen åter på statoil.
Vi varvade semestern med flytt och målning/skrapning, panelbyte av mor o fars hus på Åland.
ca4 dagar semster med (latmask)  var vad vi fick till på 5v.
Nu kommer lite bilder för den intresserade:

VÄLKOMMEN TILL NORRA GÅRDSLÖTSVÄGEN 6:

Utemöbel framsida:

Solur på stubbe:

Södra gaveln:

Norra gavelns utsikt:

Framsidans utsikt:

Baksidan mot grillplatsen:

Baksidan:

Grillplatsen:

Snickarboa:

Hittad rabatt bakom djungel:

Hängmattan på baksidan:

Hundgårdar/gästhus/klubbhus:

Pumpen och hönshuset:

Jordkällarn:

Apellplan,belyst:

Inomhus återkommer jag med då vi börjat måla om...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh så jättefint ni bor! Mysgt, hoppas att ni trivs bland träden



Hundarnas paradis kan jag tänka!

2010-08-16 @ 19:43:14
URL: http://galjar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0