Oj vad hösten rusar på!

Nu är det verkligen höst!! Host,... harkel... hrmmm... sensommar!!
Jag känner stressen över att hinna få njuta lite till av nya tomten och naturen ute utan dunjacka och långkallingar. Jag vill ju pyssla och fejja och få fint hemma... längtar till våren då jag får se vilka växter(läs blommor) som växer här... kirskål och nässlor vet jag redan (dont like).
Temperaturen växlar mellan 6 och 26 grader, solen pendlar mellan spöregn, åska och blåst.
Jag vill vara ute UTEMALIN!!!
Trots allt är sensommaren vacker på sitt sätt...grön..med un derbara ting som dimma(änladans) på ängarna och dagg...

Den dagen jag tvingas vara inne trots allt ska vi göra iordning inomhus för det behövs verkligen.
Så snart ska vi åka och välja bland underbara tapeter och kakel och klinker till badrummet...

Hoppas jag aldrig behöver flytta från skogen.... älskar detta och ska försöka överleva en till vargavinter med endel snöskottning!!

Morgon dimma på promenaden:

Konstverk:

Nytillverkad rabatt istället för enen som rasat:

Nya bordet i köket:

Från andra hållet:

Uteplats efter lite upprensning av grönska:

Kommentarer
Postat av: FRIDA!

SÅ fint ni börjar få det! Sa ju att skogen är bäst ju :) Fördelen med vintern är att då kan man bläddra i trädgårdstidningar och få inspiration och planera för våren :)

2010-08-24 @ 09:43:20
URL: http://malamuterna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0