Det är onsdagar...

Konstigt...veckan går och på onsdagar kommer jag på att jag inte skrivit i bloggen!!??
Våren är som tur på väg.... Alba vägrar fortfarande löpa...
Under helgen var jag och familjen Rehn +hundar i Bollnäs/Edsbyn! Alba var måttligt fötjust i att sitta i bil och bo på hotell... men mormor fyllde år och bästa lösningen på det blev så.. Funkade dock ganska bra tycker jag!
Promendera i Bollnäs i spöregn funkade ju också!

Här hemma har jag lyckats hitta några välkomnande vårtecken och all snö är borta från min lilla tomt!!

Lite bilder från veckan:


Och nu vårtecknen:


Kommentarer
Postat av: isa

Hej Malin, sådana härliga vårbilder! Önskar er Glad Påsk och hoppas du hinner med att njuta lite av det härliga vädret nu i helgen! Vad är det du håller på med egentligen...? 'Måla, spackla...' vaddå?! Kram, Isa

2010-04-04 @ 04:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0