En helg i Åländska markerna med vårkänslor!

Trots att våren ligger efter några veckor på ön så räddades den av ryssvärmen som kom enligt planerna på lördagen.
Onsd-mån var vi där och hade ca 15 grader o uppehåll men lördagen bjöd som sagt på 23 grader och soool!!
Kunde knappt varit bättre men både myggen och vi firade att det börjar bli sommar och grönt ute!!
Myggorna tror jag var muterade med fladdermöss för de var gigantiska!!
Lite bilder bjuder vi på:

Får jag den om jag ligger såhär då??

Liten pytte leksak (favvon hittades snabbt i stugan)
nosen avslöjade att den låg i en korg på väggen.

Alba verkligen njuter av sin utsikt vid havet..

Vacker påsklilja vid vår strand.. ovanligt vacker sort..

Nöjd och slut efter en dag med valp, lek och höglöp..

Snygg sovstil nedanför öppna spisen efter spring hela dagen..

Underbara häggen som hade börjat blomma/dofta hemma!
Alltid lika välkommen...

Kommentarer
Postat av: husse

längtar tillbaka dit med mina tjejer, de bästa i världen! Tack för att ni finns!

2010-05-19 @ 09:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0