Tillbaka igen...

Men herregud vad det är glest mellan bloggandet... måste ta mig i kragen nu!
Semestern har redan varit, 5v både hemma och på Åland. Vi har fått vårt badrum nyrenoverat och en massa annat!
Gravid är jag också och idag i v 35 redan.. gud vad tiden går!! Börjar bli ganska tungt och lite ryggont så nu längtar jag verkligen tills den lilla kommer ut till oss...
Kanske detta får bli¨en bra start för min nya bloggperiod?
Lite bilder på magen måste jag väl inviga med då!
Håll i er för här kommer medicinbollen!!

Detta var 11 juni...

Alba och matte poserar på midsommar v 28-magen

Mattes hjärta!!<3

På promenad med medicinbollen v 33

V33 i stugan... mätt och tjock!!

Nu är jag framme i v 35 redan och längtar tills hon kommer ut... magenm är ivägen och det är tungt!!

Ha det gött alla i augusti "värmen"!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till lilla magen, det var riktigt kul att se dig. kram Linda

2011-08-15 @ 21:30:58
Postat av: Tina

Mysiga bilder. :). Tänk att nu ör hon utanför magen :). Ska bli kul att träffa er :)



Kram

2011-10-19 @ 12:27:47
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0