ÄÄÄÄNTLIGEN!!!! 20/2 -10

Äntligen mer snö!!!! Som jag har önskat och önskat... 40cm eller 70 spelar väl ingen roll!!!
Härligt att sjunka ner till låret i snödrivorna då jag går åt sidan med Alba på promenaderna.

Idag blev en joggare med hund förskräckt då jag skulle gå undan för att underlätta mötet  och mer eller mindre försvann upp till midjan! Alba hamnade med näsan mot min och hundmötet liksom avdramatiserades...
Joggaren stannade istället och undrade hur det gick??? Vadåå?? Jo då värre saker har väl hänt, sa jag!!
Han sprang vidare med lite förundrad min...
Kanske behöver vi mer snö så är de problemen ur världen för gott!


Letade i arkivet bland bilder.. hittade en bild från -09 18 februari,
FINN FEM FEL!! JOO det är sant!!! 18 feb -09


Kommentarer
Postat av: Marina

Blir så varm i mitt hjärta :)) ser att lilla goa Alba har blivit stora damen!!! Tänker tillbaka på när dom var små & mamma Foxy var så sjuk, men vi kämpade på hon & jag & alla små bebbor.... Alba ser ut att ha det så underbart bra, Tänk om alla vovvar fick ha det så!!

Jätte fin blogg ni har, ska fortsätta kolla den OFTA!!!



Hälsa på mig snart / Kramar från Marina <3

2010-03-04 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0