Fredag igen...

Idag är det fredag igen... jag fattar inte hur det kan vara måndag och fredag och måndag och fredag hela tiden...???
Längtar efter vår men det hjälper ju inte när de bara lovar lääängre vinter!!!
Ett snöoväder TILL denna vecka:( Mellan 5-10cm snö och hårda vindar ikväll i sydöstra delen...

Denna vecka har jag blivit nominerad till sämsta matten!! Förutom att jag jobbar och Alba är hemma blandat med hos min mor, var det styrelsemöte i måndags till 21.30, (hemma med husse), sitta i bilen heela onsdag kvällen 15-19 pga av resa till Västerås med lilla Trolla till vet. och redog-Stefan.
Ikväll fredag blir det operan (julklapp från jobbet) Alba är hemma med husse och Trolla! Sen blir det helg i hundens tecken.
Husse jobbar hela helgen och jag är hemma med Alba och Trolla.. får se vad vi kan hitta på alla 3...
Jahapp nu väntar 1 timmes morgon runda...smyger med en leksak idag som Alba kan få leta efter i snön...
Ha det gott alla bloggläsare!! Trevlig helg om vi inte hörs!
IN ACTION!!!


Kommentarer
Postat av: husse

Önskar hade kunna hängt med resten av familjen i helgen istället för att jobba... :(

2010-02-12 @ 08:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0