Helgen är till ända..


Nu är det måndag igen... Jag roade mig med att ligga sjuk from fredag kväll.
Lite feber, 18 tegelstenar i huvudet, fyra rivjärn i luftrören och en toarulle som sängkamrat... när inte ens otrivin nässpray hjälper?????

Tog mig till mor och far på lördagen så att Alba kunde få skutta runt hemma på deras tomt med Ella när matte bara orkade 10min promenad...
Efter lite rinexin och alvedon piggade jag på mig under dagen och söndagen var mycket bättre!
Söndag kväll kände jag mig nästan som en vanlig människa igen.
Hoppas mitt immunförsvar gjort sitt jobb nu så jag är redo för en ny jobbvecka!!
Passade på att fota fashinerande istappar hos mor o far...

Kommentarer
Postat av: FRIDA!

Häftiga istappar! Naturen är för härlig! Hoppas du är frisk idag! KRAM!

2010-02-01 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0