Onsdag redan!!!

Nu har snart halva arbetsveckan gått och helgen nalkas (som tur är).
Sjuk i helgen och inte helt på topp ännu... snorig och roslig när man andas försämrar iallafall promenaderna!!
Jag har betsällt vår till 1 mars!! Så nu ser jag fram emot det. 
Tussilago har dykt upp förr den dagen *bildbevis* för osäkra!!
Med STOOOOR vattenblåsa på vänster långfinger kan man knappt gör nåt alls... man inser att man FAKTISKT behöver ALLA delar man fått på kroppen!! Brände mig i fredags och den är större än någonsin idag onsdag??? Hur länge ska den sitta där?? man får INTE ta hål på den... Kollade vårdguiden!!!!
SUCK!! Ska ta en minnes bild av den...



Kommentarer
Postat av: FRIDA!

Fin Albisbalbisbild :) Glöm vår till 1 mars, 1 april kan jag gå med på :)Fast det räcker snart med snö å andra sidan...mer sol vore fint :)

2010-02-03 @ 08:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0