SNÖSNÖSNÖ....

Det snöar och snöar och snöar!!!
Detta snöande får en att tappa modet... vitt, rent och vackert, men kallt, jobbigt och väldigt mycket skottande!
På oplogade ställen kan man inte gå här längre...vissa ängar och fålt har så djup snö att det går upp långt upp på låret på mig.. Alba försvinner nästan trots sina 62cm..

Idag trotsade vi ändå snön... tog bilen ut till ingenstans och tittade på 2 husvisningar!!
Ett hus hade en toppen tomt med toppen läge och lagom stort..men i stort sett skräp!
Det andra var toppen fint och mysigt, kanske lite för stort men med ett underbart litet stall på tomten och en härlig öppen spis i vardagsrummet!!
Mycket myspys men något avlägset... men drömma får man.
Kan absolut tänka mig den adressen..

Två ganska lessa hundar  fick en promenad i Åkersberga som omväxling och sen bar det av hem igen... mat i magen och soffan känns bra nu... I morgon väntar nästa härliga snöoväder!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA!

Ojojoj! Letas det lägenhet alltså? Spännande :) Vart? Här har jag två vovvar som också försvinner i snön nu, verkar tycka det räcker här med...har pulsat upp till midjan...puh!

2010-02-21 @ 20:11:33
Postat av: Isabelle

Hmmmm.... vilket rymligt hus! delar dina drömmar ;) ha en bra vecka nu, ses!

2010-02-21 @ 20:57:50
Postat av: Linda

hejsan har länkat dig från min sida:)

2010-02-26 @ 10:15:00
URL: http://lindalisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0