Jaha då var denna låånga tisdag till ända!

Då det var möte ikväll bokade jag mamma till hundvakt och sen mellan jobb o möte åkte jag dit för promenad med vovvarna...
Det första som hände i stressen var att jag komiväg för sent... det var halt men jag överlevde diket!!
Då vi skulle gå på promenaden råkade jag putta in min älskade vovve i kanten på en bänk och mattes älskade "PIPLISA" Skreeeek i drygt 2 min och kunde inte så på höger bakben... hon sprang ner för hela backen på 3 ben. Matte trodde att härtat hade slutat fungera och att livet hade nåt sin ände...
Efter lite haltande var hon som vanligt så vi tog en kortare promenad.. Verkar förvånanvärt obrydd och matte klämmer o böjer men verkar okej idag!!
Hoppas hon är lika bra i morgon...
Så jobbigt med en matte som oroar sig till döden över sin älskade snuttemajja!!
Blir mys i sängen med matte som medicin... om Alba vill förstås *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0